2011. március 22., kedd

Aldebaran

Annyi szépséges medál-mintát láttam már, gondoltam fűzök én is egyet a saját kútfőm alapján. Nem tudom, hogy pont ilyen van-e már, de hasonló igen. Kétféle gyöngymérettel is kipróbáltam. Az elsőben a lila gyöngyök 9-es kásák, a másodikban az ezüst színűek11-esek.
A neve pedig egy csillag neve, ha már ilyen csillagformára sikeredett. Meg egyébként is kötődöm s csillagászokhoz.
Zárójeles megjegyzés: Aldebaran a Bika csillagképben található, a bika szeme. Nagyon fényes csillag.



8 megjegyzés:

  1. Mindkettő lenyűgöző!!! Nehéz lenne választani :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Mica!
    Nagyon szépek a medálok ,és nem csak ezek,mindegyik ékszered!Nem lakunk messze egymástól,lehet még élőben is találkozhatunk valamikor egy kis eszmecserére vagy közös gyöngyfűzésre:)))!Én Isaszegen lakom.Szép a blogod is!
    Üdvözlettel,Melinda!

    VálaszTörlés
  3. Un trabajo precioso con unos colores geniales....

    VálaszTörlés
  4. Ez a fekete-tekla-ezüst/remélem jól írtam, mert a szakértelmem nem annyira jó/, valami csodaszép.

    VálaszTörlés
  5. Jaj, nagyon szép, gratulálok a mintához! Egyformák és mégis annyira mások, mindkettő csodajó!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép mind a kettő, gratulálok!

    VálaszTörlés